City light oglašavanje

Reklamirajte se u osvjetljenim city light vitrinama

Vanjsko oglašavanje je izvrstan način oglašavanja u današnjem svijetu, kada ljudi većinu vremena provode izvan kuće i žive brzim tempom. Samim tim što sve više vremena provode vani, manje su izloženi medijima kao što su TV, radio i tisak. Citylight je jednostrano ili dvostrano ostakljeni osvijetljeni omarić u koji se smješta plakat veličine 118,50×175 cm. Medij je sam po sebi visoko estetiziran te se koristi kao dio suvremene urbane opreme: stajališta javnog prijevoza, kioska, ostakljenih zidova…Na taj način, citylight ulazi i u najuža urbana središta, čak i u pješačke zone gdje većina drugih medija vanjskog oglašavanja većih formata nisu prisutna.

Oglašavanje u vanjskim medijima najbolje rezultate postiže kada se koristi:

• za lansiranje novog branda ili proizvoda
• podizanje ili zadržavanje postojeće svijesti o brandu
• pojačavanje efekta oglašavanja u drugim medijima, na način da se poruka komunicira kroz dulje razdoblje

Komunicirajući uglavnom prema segmentu pješaka i korisnika javnog prijevoza, otvara specifične mogućnosti za oglašivače, obzirom da je percepcija poruke produžena pa citylight oglas može donositi veći broj informacija od, primjerice, jumbo plakata ili bigboarda. Dodatna je prednost 24-satna komunikacijska aktivnost svakog citylight ormarića koji su redovito osvijetljeni.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Dimenzije oglasnih površina: 118,5 x 175 cm

Osvjetljen je tako da omogućava 24-satnu vidljivost.

  Usluge - VIDI SVE